Kieruj?cy lub w?a?ciciel pojazdu kwestionuj?cy zasadno?? wystawienia dokumentu op?aty dodatkowej mo?e wnie?? reklamacj? w terminie 7 dni od dnia wystawienia zawiadomienia o obci??eniu op?at? dodatkow?.
Z?o?ona reklamacja jest uwzgl?dniana, gdy:
a) w chwili kontroli op?ata za postój by?a uiszczona;
b) op?ata za postój zosta?a uiszczona w czasie do 5 minut od wystawienia zawiadomienia o obci??eniu op?at? dodatkow?;
c) w czasie parkowania wyst?pi?a awaria parkomatu lub systemu informatycznego uniemo?liwiaj?ca wniesienie op?aty za parkowanie;
d) na pojazd, na który zosta?a wystawiona op?ata, wykupiony by? wa?ny abonament, który uprawnia? do parkowania w danym miejscu;
e) pojazd obj?ty by? stawk? zerow? za postój w strefie p?atnego parkowania;
Reklamacji od na?o?onej op?aty dodatkowej w przypadkach okre?lonych w pkt a), b), c), dokonuje si? w biurze SPP.
Reklamacji od na?o?onej op?aty dodatkowej w przypadkach okre?lonych w pkt d), e), dokonuje si? w siedzibie MZDiM.
Kieruj?cy lub w?a?ciciel pojazdu ma obowi?zek ui?ci? op?at? dodatkow? w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia o nieuwzgl?dnieniu odwo?ania.
Szczegó?owe informacje dotycz?ce Strefy P?atnego Parkowania w Bytomiu mo?na uzyska? w siedzibie Miejskiego Zarz?du Dróg i Mostów w Bytomiu pokój nr 218, lub pod numerem telefonu:
(32)39-69-755